Post by wrathakvitobil on Mar 9, 2022 9:28:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Spades Plus - Card Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Spades Plus - Card Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Spades Plus - Card Game 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spill, jeg ville fortalt alle mine folk om dette spillet. Dette spillet er fryktelig nå. Det fryser under spillet. Det fører til at du taper, så jeg avinstallerte for å prøve å fikse problemene, og nå kan jeg ikke komme meg inn igjen. For en ripoff
Elsker den nye plattformen ... når jeg faktisk kan koble til og spille. Siden oppdateringen har jeg hatt problemer og mistet store mynter fra spillet som ble stengt under spillet. Jeg var med i dobbeltspillkonkurransen, så vær så snill å forstå hvor irritert jeg er. Ville vært greit hvis jeg faktisk tapte spillet, men jeg mistet forbindelsen..bye bye 2,5 mil.
fryser hele tiden!
Oppdatering...48 timer senere og fortsatt ingenting fra 210 millioner mynter til 12 millioner i en kamp i ligaen, og det kostet 20k per kamp, så all min tid på å spille og bygge opp mynter tapt på en feil, antar jeg rett og slett rip off hvis jeg kunne gi negative stjerner Jeg blir så forbanna at jeg bruker ekte penger på dette spillet også. Ikke kast bort tiden din, de vil aldri hjelpe deg... Og gjett hva de ikke har gjort noe med det, fortsatt har jeg sendt skjermbilder og e-post og fått null... redd deg selv ikke spill spill ...
Jeg og et par andre lastet ned spillet og kan ikke spille sammen fikk heller ikke 10k mynter for å bli med
Hvis du bruker pengene dine på å spille spade, bør det være din avgjørelse hvilket kort du bør spille på, ikke en datamaskin eller hvem som kjører dette programmet som kalles juks. Jeg tror det er i strid med loven, så slutt å gjøre det i det siste alt jeg har opplevd er ingenting annet enn dårlig har jeg ikke kunne få en god måtte redde mitt eget liv. Jeg pleide å spille dette spillet for lenge siden og aldri hatt denne typen problemer, hva skjer?
Endret anmeldelse fra 5 stjerner til 2. Elsker spillet, men det vil ikke lenger åpne etter oppdateringen. Jeg har kontaktet utvikleren, de ba meg sende dem skjermbilder. Spillet åpner ikke nå periode.
Spades Plus - Card Game Kortos wzjl
Alltid samme resultat. Spille. Vinn et par hender så taper du og må kjøpe mynter. mas. Det er et Zynga-produkt. Feil som får deg til å kjøpe myntene deres.
Brukte å elske dette spillet, men nå startet de denne nye oppdateringen og det er irriterende
Dette spillet er flott, og når du først starter som en ny spiller får du noen mynter å starte og spillet er gjort veldig enkelt slik at de som ikke vet hvordan de skal spille spar kan lære hvordan sparspillet spilles. Hvis du har en tapsrekke, slutte å spille litt, kom tilbake senere. Dette er det beste sparspillet der ute, morsom som faen chat i sanntid med ekte mennesker, og jeg har ikke noe imot å sende $20 i måneden for god underholdning. Det er det jeg bruker på spesialprisen for å kjøpe 4 1/2 millioner i mynter
Jeg kjøpte mynter to ganger og har ikke mottatt noen mynter eller refusjon... de har ikke engang svart på e-posten min
Det er et flott spill, selv om jeg har en tendens til å få partnere som ikke vet hvordan de skal spille, og det gjør meg virkelig. Det bør være et slags filter for å holde noobene atskilt fra mer erfarne spillere
Tydelig manipulasjon for å få deg til å bruke penger. 7 hender på rad med bare 2 spar. Hendene er IKKE tilfeldige. Ser ut til å være designet for å få deg til å bruke ekte penger. Jeg har 2 kontoer. En som jeg bruker penger på og en som jeg ikke bruker. Kontoen som jeg IKKE har brukt penger på har ALDRI vunnet et spill. 🤣 Jeg avinstallerte det.
Ganske bra spill og veldig morsomt å spille. Spillet har mange hendelser og er en god måte å drepe tid på. Ga 3 stjerner fordi når partneren din er i spillmodus, eller har en dårlig internettforbindelse og blir sparket, blir partneren din en datamaskin. Hvis du byr hånden din og går null (som for de som ikke vet, prøver å ikke få noen bøker) vil ikke datamaskinen gjenkjenne dette og lar deg fange en bok i stedet for å ta den hvis du blir tvunget til å spille et høyt kort. Veldig irriterende.
Spades Plus - Card Game 紙牌 fjd
Spill fryser til mye, noe som gir meg mange mynter og dårlige rangeringer
Spilt dette spillet i over 6 år hver dag, nå etter oppdateringen ingenting annet enn problemer og kan ikke fortelle deg når sist jeg vant et spill, gikk fra 50 % gevinstrate ned til 37 %, og fikk timeout for nesten alle andre spill. Det er som at jo mer penger du bruker på mynter, jo mer taper du, utviklere må forstå om det ikke er i stykker, ikke fikse det, men de skapte en måte med nye spillmoduser for å fortsette å tape for å fortsette å kjøpe mynter, til og med tok ut ferien tema for å få gratis mynter, bare grådig på alle måter
Kunne vært bedre. Det største problemet jeg har, er at det ikke er noe obligatorisk styrebud. Dette gjør at spillere kan by bare 1 bok, for et lag totalt 2 bøker, noe som ikke er vanskelig å få. Jeg skulle ønske det var et rom der et minimumsbud for brett var påkrevd per lag, og hvis 10 bøker totalt ikke ble budt, ville hånden bli kastet inn, og ingen poeng ville bli scoret.
Er det noen andre som har hatt problemer siden etter denne siste oppdateringen på Android-telefoner? Det vises ikke når noen sender en melding med mindre du klikker på chat-boksen, og det viser heller ikke emojiene i det hele tatt! Det vises heller ikke når du har sendt noen en gave eller de sender deg en! Det er latterlig! Jeg har avinstallert og installert spillet tilbake og fortsatt det samme problemet!!!
Cat Jump Arkády lss
Spar pluss har endret seg dramatisk siden oppdateringen i desember. Annonsene fungerer ikke som de skal, og ofte får ikke spilleren æren for å se på som det står. Noen annonser tvinger deg til å avslutte annonsen for å komme tilbake til spillet og miste æren. Ofte fungerer ikke "klikk på"-knappene i det hele tatt. De klikker, men gjør ingenting. Juleoppdateringen hadde ingen nissesledekreditt, ingen kakebiter, ingen reinsdyrkreditter og ingen grønne gavekreditter ... bare en liten skrift. Mange spillere på høyere nivå har forlatt.Jeg spiller dette spillet daglig. Jeg har kjøpt mynter, og på en eller annen måte finner spillet en måte å ta en million pluss tokens ved enten å fange meg i et spill jeg aldri ble med i, eller jeg starter en tapsrekke som tar alle myntene mine. Jeg føler det er en direkte taktikk for å få meg til å kjøpe flere tokens! Ingen burde få 8-10 dårlige hender på rad! Selv om jeg bytter bord. Jeg vil slutte å kjøpe mynter, og finne meg et annet spadespill! Raten min faller konstant, og går sjelden opp, selv om partneren min gjør det.
Elsker det...en gang jeg lærte å ikke bagge..lol...det er gøy...du må tenke på motstandere...fordi du kan være i ledelsen og noen kan få deg til å tape fra bagging
Jeg spiller hver dag for å slappe av. Det eneste som hindrer meg i å gi den 5 stjerner er feilen med tastaturet. Noen ganger kan jeg ikke skrive for å chatte fordi når jeg trykker på én tast, dukker det opp en annen bokstav. Ellers er morsomt spill og reklamene ikke engang så irriterende.
Siden OPPDATERING av spillet fryser jeg konstant og SLÅR MEG UT AV SPILL! Også når du skriver melding til spillere, kan du slutte å skrive, spille et kort eller legge inn budet ditt og deretter gå tilbake til der du slapp og deretter sende. NÅ må du være en SUPERTYPER for å få ut en setning på to eller tre ord før du blir kastet ut, og nå må du DOBBELTtrykke for å sende noe. Seriøst opp klasse suger og TENKER ETTER 1 til 2 ÅRS SPILLING av dette spillet, TENKER SERIØST PÅ AVINSTALLERING! VELDIG SKUFFENDE
Hei, jeg er i ferd med å uttrykke mine tanker om knockout, det er et morsomt spill og jeg har likt å spille det, men av en eller annen grunn gjør du det vanskelig å spille og vinne, du hadde det før nå, skal du tilbake dit igjen hvor du må spille fire runder å vinne, og det er ment å være et morsomt spill ved at du endrer dette. Jeg kommer ikke til å spille så mye som jeg pleide å det er vanskelig nok å slite å vinne tre, men å ta det til et annet nivå er latterlig. Hvordan kan jeg gjøre det?
Jeg pleide å spille mye, og nå vil det ikke laste opp.
Ikke det samme siden den nye versjonen. Nå vil den ikke engang åpne for å spille.
Spar er et klassisk spill som spilles med følelser og bedrag, men dette spillet suger alt dette ut av spillet for å erstatte det med sinne. Jeg ville ikke våget å kjøpe noe her fordi det er meningsløst at du vil tape som design. Reglene tvinger deg også til å spille rett opp, du vil ikke være i stand til å manipulere et spill uten å tulle over deg selv. Det eneste som ikke er frustrerende med spillet er ikke mange annonser under spilling. Det er det!!! Hvis du får det, sørg for at du har folk å leke med det vil hjelpe deg med å administrere alle de andre bs. VI ELSKER SPAD!!!!
Oppdateringen suger. Det er klønete, jeg misliker animasjonene, og spillmodusene fungerer bare omtrent 60 % av tiden.
Her er problemet med dette spillet folket. Som poker kan du ikke finne folk som bare spiller spillet. Alle jeg spilte mot går alltid for null når de har 5 i hånden, og de forventer at du dekker dem i stedet for bare å by på hånden.
Spillet har feil. Når du prøver å se en annonse for flere mynter eller for mer fremgang for å låse opp gratiskortstokkene, vises en feilmelding som sier at du må vente ti sekunder. Det er ikke sant, dessverre. Også folk kaster sjofele fornærmelser rundt og det er ikke noe system på plass for å rapportere dem. Noen ganger vil du miste forbindelsen eller partneren din gjør det. Og du sitter fast med en datamaskinpartner som ikke spiller smart i det hele tatt. Totalt sett er det en grunnleggende mobiltelefonversjon av spar.
Utviklerne sier de har en algoritme som fordeler kort jevnt. Greit nok. Hvorfor må du ha minst 2 seire for å ta igjen ett tap, men fortsatt fungerer den interne "økonomien"? Det ville bety at ALLE måtte vinne mer enn de taper, ellers ville det ikke være mer penger i omløp?
Jeg liker spill veldig godt. Men utvikleren av spillet ber alltid om ekte penger for å investere i mynter. Jeg føler at vi som spillere burde kunne legge inn ekte spill for kontanter også. Har i det minste muligheten også. Det ville definitivt vært fem stjerner for meg.
Artig spill. Men det er kjipt når datamaskinen tar over spillet.
For mange juksespillere i solospill, det er 4 spillere og 3 av dem er lag, så dette er hvordan du forventer å nyte spillet med juksespill, eller du mister spillere og jeg har fått mange venner og blokkert alle juksemakere
Jeg liker dette spillet veldig godt, men jeg installerte det gjennom JustPlay for å motta spillmynter. Jeg nådde målet i god tid og de har fortsatt ikke betalt. Så, til de gjør sine 2 stjerner og jeg avinstallerte. Veldig skuffet.
Bra spill. det suger når du blir sammenkoblet med en ikke-spiller. de bør ha et konkurranseområde som kun seriøse aktører er tillatt. alt i alt en flott app. spar er et flott kortspill.
Ærlig talt. Det er ikke ille i det hele tatt. I den virkelige verden hadde jeg dårlige hender der jeg mistet brødet og smøret mitt bokstavelig talt (fengsling). Det er avtaler et rettferdig spill hvor hvis du ikke kan by bøkene dine riktig eller gamble på en bestemt sjanse (blind null), så suger du. Jeg når de fleste alle spill f.Kr. vel, selv om jeg ville være forskjellig, er min iq høyere enn de fleste. Hvis jeg mister sin bc gamblet jeg seier jeg visste at de fleste oddsene var mot meg. Og for verbale overgrep.( Det er fordi du er en idiot og ikke kan spille. Banning er ikke tillatt.sux